• Hire Me


    entrepreneur

    Anders

    Jason





האינסטגרם פרץ לחיינו לפני שנים מעטות והפך למעצמה אדירה. הפלטפורמה הזו מתבלטת בזכות הייחודיות שלה: התמקדות בתמונות בלבד, עם מעט מלל ודגש רחב על אסתטיקת התמונות.

באינסטגרם מדברים בשפה ויזואלית, והאימרה "תמונה אחת שווה אלף מילים" הפכה לחזון האפליקציה. אותה הרשת צמחה והגיעה לממדי פרסום ופופולריות אדירים, כך שאצל הדור הצעיר, האפליקציה ממלאת מקום משמעותי שפייסבוק תפסה לפני כמה שנים.

הפיצ'ר המשמעותי של האינסטגרם הוא ה"סטורי". במסגרת זו מעלים הגולשים "הצצות" קטנות לחייהם: תמונות מסדר היום שלהם, האוכל שאכלו, חוויות שחוו וסרטונים קצרים על דברים שקורים להם ברגעים אלו.
הסטורי צבר פופולריות רבה ומשתמשים מבלים זמן רב בצפייה בסיפורים של חברים, סלבריטאים ומותגים שונים. כלומר – יש המון חשיפה.

//www.18d.co.il/wp-content/uploads/2018/02/img_2.jpg

לאינסטגרם כמות עצומה של משתמשים

300 מיליון משתמשים מדי יום הופכים אותה לפלטפורמה שכל מפרסם שרוצה להגיע לקהל צעיר ועדכני חייב לקדם את עצמו דרכה.

היתרונות בקידום באינסטגרם רבים, אך נמנה ברשותכם 3 נקודות חשובות:

השימוש בתמונות יוצר פרסומים בעלי אופי קליל ונגיש יותר למשתמשים, וכך עולה אפקטיביות הפרסום.

פשטות הפלטפורמה מאפשרת להניע לפעולה בקלות רבה. בכמה לחיצות אפשר לפרסם תמונה שיווקית או לפרסם סטורי מושך תשומת לב שיאפשר לכם לפרסם את האירועים / המוצרים שלכם. הפשטות הזו משחקת לטובת מפרסמים, שלא צריכים להשקיע בעיצוב באנרים או שלטי חוצות, אלא לצלם תמונה ולשלוח.

קהל היעד! מי לא נמצא באינסטגרם? אם אתם רוצים לפרסם קמפיין שמיועד לצעירים, הקידום באינסטגרם יוביל אתכם לקהל הנכון.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם למקסם את יכולות הפרסום באינסטגרם

איך אנחנו מפרסמים? באמצעות שתי דרכים:
תמונה רגילה בציר הזמן של הגולש, יחד עם קישור לצפייה בחשבון המפרסם.
קטעי סיפורים בסטורי שנכנסים בין רצף הסטוריז של הגולש. הם יכולים לפרסם משהו ובסוף הסטורי להפנות לדף נחיתה.

יצירת תוכן איכותי הוא השלב הראשון בתהליך. בשלב הזה נחשוב וננתח יחד אתכם: מהו התוכן שיסקרן את הגולש ויניע אותו לפעולה? כיצד נגרום לו להתעניין ברכישה דרך הסטורי או החשבון שלכם? אילו סוגי תמונות יעניינו את קהל היעד? תמונות של הצוות? של המוצר? או אולי תמונה מגניבה?

את התכנים נתאים לאופציה הרלוונטית לפי המטרה:
אם תרצו להגדיל את מספר העוקבים – נעלה פוסטים ותמונות שמייצגים את העמוד ויגרום לחשיפת העמוד שלכם לקהל רחב.
אם תרצו לפרסם שירות או מוצר – נעבוד איתכם על יצירת התוכן האופטימלי שיעודד את הגולשים באפליקציה ללחוץ על הקישור שלכם בסטורי.

יצירת התוכן והשקתו לקמפיינים מלווה בתקציבאים מנוסים, מומחי שיווק אינטרנטי, מעצבים ואנשי קריאייטיב שמתמחים ביצירת תוכן בולט, איכותי ומניע לפעולה.

מעבר לשאלות אלו, נסייע לכם בבניית עמוד כללי מושקע ואיכותי. אלו ה"פנים" שלכם ברשת, וככל שהתמונות שלכם יהיו מעניינות ומקוריות יותר כך תצברו יותר עוקבים ותנועה סביב החשבון.

ומה התוצאות? אותן תקבלו בדוחות מסודרים. נציג לכם את כמות הלידים שנוצרו וסטטיסטיקות המעקב והלייקים.
אחר כך נשב יחד להפקת מסקנות, התמקדות בנקודות החוזק והחולשה של הקמפיין וליווי אישי צמוד להגברת התוצאות בקמפיין הבא.

ניפגש בסטורי!


Testimonials