שימוש נכון במילות חיפוש – google adwords


אם אתם בעלי עסק, סטודנטים לשיווק, משווקים מתחילים או מומחים, ככל הנראה יצא לכם להיתקל במונחים כמו “קידום אתרים”, “פרסום בגוגל”, “שיווק באינטרנט”, “קידום ממומן” “קידום אורגני” וכו’..

אחד הכלים החשובים והנפוצים ביותר הינו “Google AdWords” או בקצרה, “Google Ads”.

מהו בעצם?

“Google Ads”, הוא כלי בו המשווק יכול לפרסם את המוצר / שירות או כל מה שיבחר, באמצעות גוגל, דרך בחירת מילות מפתח שעם החיפוש שלהם בגוגל, יגרמו להופעה של מודעות שיווקיות במנוע החיפוש.

מה חשיבותו?

בתקופתנו, כל אדם המעוניין במוצר או בנושא מסוים, תחילה ככל הנראה יחפש אותו במנוע חיפוש ברשת.

“גוגל”, הידועה כמנוע החיפוש הפופולרי בעולם, מהווה קרקע פוריה לפרסום מהסוג הזה, בשל תדירות המבקרים הגבוהה שלו.

כך למעשה, כאשר לקוח פוטנציאלי מתעניין במוצר מסוים ומחפש אותו ברשת, לפי מילות המפתח שתציבו באמצעות  

“AdWords”, תוכלו למעשה להנגיש את המוצר או השירות שלכם ללקוח עם התעניינותו הראשונית בו.

כלי זה הוכח כאפקטיבי ביותר בשל הפשטות והיעילות שמציע בקרב אנשים המביעים עניין במוצר מסוים ומחפשים אותו במנוע החיפוש.  

בין הדברים החשובים ביותר בשימוש בכלי זה, הוא מתן הדגש על שימוש במילות המפתח הנכונות והרלוונטיות ביותר, כך שתוכלו לבלוט מעל חברות מתחרות ולהיות הראשונים שהלקוחות שלכם ימצאו.

איך זה עובד – יצירת משתמש “גוגל אדס”:

  1. נכנסים לאתר הבית של “גוגל אדס” ולוחצים “אני רוצה לנסות”.
  • במידה ואתם מעוניינים להתקדם וליצור קמפיין, ממשיכים בשלבים המודרכים, וניתן לראות שלב אחר שלב כיצד ליצור קמפיין ממומן, על ידי הגדרת מילות מפתח והגדרת היעד שלכם, על פי הסכום שאתם מעוניינים לשלם אודות הפרסום.

2.  במידה ואינכם מעוניינים להתחיל בתשלום על קמפיין ורוצים לגלות את הכלים שיש לפלטפורמה להציע לפני כן, לוחצים על הכפתור שמופיע בעמוד הבא, “לדלג על תהליך ההגדרה המודרך”.

3. לאחר מכן ממשיכים למילוי פרטים לצורך יצירת משתמש.

4. לבסוף מגיעים לארגז הכלים שיש לפלטפורמה להציע:

תכנית למילות מפתח:

בין הכלים המוצעים, ישנו כלי המסייע בפיתוח מילות מפתח לקמפיינים, פרסומים ותוכן שיווקי שלכם, אשר יסייע בשיווק ממוקד לפי מילים שיוצעו לכם על ידי הכלי.

שמו “כלי התכנית למילות מפתח” וממוקם באייקון של הכלים, בתמונה מס’ 4 (ראה מעלה).

כלי זה מסייע רבות בSearch Engine Optimization או בקצרה, SEO.

SEO הוא למעשה מיצוי אופטימלי של מנוע החיפוש בכך שתאתרו את מילות המפתח הטובות ביותר עבור אסטרטגיית השיווק שלכם.

חשוב לזכור כי מילים אלו עלולות וככל הנראה יתחלפו ותאלצו לעדכן את האופטימיזציה עם חלוף הזמנים על מנת להישאר רלוונטים עבור הלקוחות שאתם מקווים להרוויח.

כבר מובן לנו ששימוש נכון במילות מפתח הינו חלק חשוב ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי מאחר ואחראי על התאמת המוצר / השירות לצרכן עצמו אשר מחפש אתכם.

עולם הדיגיטל, כשמו הוא, עולם שלם ומורכב, אשר בנוי מכלים רבים, וחשוב להכיר את הכלים הבסיסיים והחשובים ביותר, ביניהם “גוגל אדס” אשר משמשים משווקים מתחילים ומנוסים כאחד.

מתקשים? לא קרה כלום!

דברו איתנו – ואנחנו נדאג שיהיה לכם את כל מה שתצטרכו כדי לגרום לכם להתבלט מעל השאר.

18 דיגיטל, מומחים בכתיבה שיווקית ואסטרטגיות נכונות לשיווק בדיגיטל, גם ברשתות החברתיות, פייסבוק, ועוד.