קמפיין דיוור מוצלח – יש חיה כזאת?

קמפיין דיוור

קמפיין דיור מוצלח – יש חיה כזאת?

כולנו כמשתמשים, מאוסים ונרגזים לקבלת דיוור שיווקי לכתובות המייל שלנו, למדיה החברתית שלנו, ולכל מקום שניתן לשלוח לנו למעשה, לכן אנו בקלות נוטים לדעה הרווחת השגויה, כי לא ניתן לבצע קמפיין דיוור שיווקי מוצלח, פשוט כי אף אחד לא ישתף עם זה פעולה.

אנו כאן ליידע אתכם כי אין זה נכון, וכי למעשה, דיוור שיווקי נכון יכול לסייע רבות לעסק שלכם.

איך ולמה?

ראשית יש להדגיש כי קמפיין דיוור שיווקי יעבוד אך ורק כשתשמשו בכלי הזה כשיש לכם תוכן אמיתי להעביר.

כשהדיוור הוא “ג’אנק”, והתוכן לא רלוונטי, הצרכן לא יקבל אותו ויסמן אתכם כספאם לנצח.

אז איך מתגברים על זה?

עליכם ליצור רשימת תפוצה רלוונטית, שבנויה מלידים איכותיים שפנו אליכם ושהתעניינו או ביצעו מעורבות עם חברתכם ו / או המוצר.

הרשימה הזו תשמש אתכם לשלוח דיוור שככל שיהיה אישי יותר ורלוונטי יותר, יזכה ליותר תגובות חיוביות ויסייע לכם במטרה של השיווק.

למה?  

עקב הדעה הרווחת כי השיטה הזו אינה איכותית, אנשים כבר לא משקיעים בה, והתוכן השיווקי שמועבר באמצעות מייל שבאמת זוכה לפניות הינו דל ולרוב לא איכותי.

אם תנצלו את הכלי הזה, לא ככלי מרכזי אך ככלי נוסף, ותתיחסו אליו בהתאם, אתם בהחלט יכולים לזכות לפניות בעזרתו.

מחקרים מוכיחים כי לאנשים לא מפריע לקבל פרסומות!

כן, קראתם נכון, הבעיה מתחילה כשהפרסומות שהם נתקלים בהן, לא איכותיות ולא רלוונטיות.

גולשים שנתקלים בפרסומת רלוונטית ואיכותית, ייתכן ויהנו ממנה, לא אחת ודאי נתקלתם בפוסט או בשיתוף בין אנשים על פרסומת מוצלחת, שגרמה להם לחייך או להגיב בצורה חיובית כזו או אחרת. זו הנקודה שלנו.

מה הלאה?

אחרי שבססנו את קהל היעד שלנו, באמצעות לידים או כל דרך אחרת והצלחנו לזקק רשימה איכותית של אנשים רלוונטים, נרצה לזכור את המאפיינים הבאים:

  • מתינות:

אין צורך לשלוח בכל יום ביומו תוכן דיוורי, ולעדכן את הקהל שלנו על כל פרט קטן, המתינות שנעזר בה היא זו שתוביל לתוכן איכותי, שמצטבר לדיוור שהקהל לרוב ירצה ויהיה מעוניין לקבל. אם לא נשמור על מתינות לבסוף נתקל במצב בו איבדנו את הקהל שלנו.

  • מגע אישי:

כן, כפי בכל דבר טוב בחיים, גם כאן עלינו ליישם מגע אישי. ולדאוג כי הפנייה שלנו לקהל תהיה איכותית ואישית ככל הניתן, ובכך להנגיש את התוכן שלנו בצורה שתתקבל על ידי הקהלים שלנו כמייל לכל דבר ועניין, ולא עוד דבר שחמק מתיבת הספאם.

  • תמיד להישאר רלוונטי:

עלינו לשמור על חידושים, ועדכונים שהם באמת מצדיקים את שמם, “עדכונים”.

התוכן שלנו תמיד צריך לחדש משהו לקהל וליידע אותו בדבר נוסף שיעזור לו או שיעניין אותו בהקשר למוצר שלנו.

מעוניינים לגלות יותר? רוצים להפוך את המוצר / עסק שלכם ללהיט דיוור שיווקי?

צרו קשר עוד היום, חברת 18 דיגיטל כאן לסייע לכם בכל צורך וקידום העסק שלכם במדיות השונות.